Wednesday, December 5, 2012

Celoteh Si Bebal

Usah gusar dengan cabaran, dugaan, rintangan benteng pertahanan and what so ever. teruskan usehe pasti berjaye. motivasi untuk diri sendiri dikala hati gusar dan perasaan putus asa menyirap di dalam diri di kala malam hening yang hanya ditemani bunyi cengkerik dari luar. 

Ape koje pon tak siap. asek duk bergitar gutara sahaja dari tadi. 1:9 ratio keje dan main main respectively. die ni tak sedar ade brape hari je lagi nak tu nak ini nak tu nak ini. bile da sampai mase mule gelabah, stress, maki sorang sorang dop tau kale bale. ala baleee. ke kelas harian pon terbantut. bukan nak cakap. dah due hari kelas pagi burnn. burnn. let it burnn mcm adele nyanyi i set fire to the reiiinn. esok mesti pergi kelas pagi. kalau tidak melepas juadah makan tengahari chicken chop RM6.50 sepinggan. 

Bukan kerana juadah itu semata mata, tapi hanyalah kerana niat di hati pergi ke kelas utk menunaikan tanggungjawab sebagai pelajar UMP yang berdedikasi berwawasan tinggi dan juga niat di hati yang ingin membalas jasa kedua ibubapa nya yang sekian lame 22 tahun membesar kan diri ini sejak lahir lagi. nak balas jasa, diri tu kene laa jadi bagus dulu.

Usah melalut palut lagi. gegas ke tempat beraduan kerna 
SANG PUTERI
sedang memanggil di alam mimpi. ceyt.


Dan Sebenarnya bak kata Yuna, si bebal ini bukannya bebal sangat. cume malas je yang lebih lebih.


No comments:

Post a Comment