Thursday, December 6, 2012

CATIA

Semenjak due menjak ni, hidupku asyik ditemani gadis yang bernama Catia. humph! cantik namanya. tapi aku terpakse berdampingan bersamanya. TERPAKSA. bukan ku mahu. tiada niat di hati ku mencari yang kedua. setia pada yang satu. tapi ape kan dayeku. dia memujuk. humph lagi! macam Istanbul Aku Datang. kih kih kih. LISA! ahhh. persetankan cinta di istanbul itu. cinta ku lagi bermakna dalam perjalanan hidupku.

Aku nak cakap pasal Catia je sebenarnye. Nama penuh di rahsiakan bagi mengelakkan pembace p cari facebook die. Die ni akan jadi lawa bile orang pandai buat die lawa. hah! terkejut? tapi gitu laaa. memang lawa laa kalau nga aku. kalah LISA Surihani. har har har. tak sangka. dulu aku minat kat dia. skang da boleh bekepit 24jam. wah heaven gilerr. =.= yeah. memang heaven bile banyak keje aku tak siap dek kerana Catia. harap je lawa. tapi penyibuk. tak siap PSM aku, memang aku clash dgn kau Catia.

Disebabkan Catia ade sebelah aku nih, aku tanak cite panjang. ngumpat banyak banyak pasal die. kang tak pasal die buat hal kang. susah plak aku ni. so, pembace tak payah nak ngade ngade g cari facebook die. die tkde facebook. bye.

Catia ni lawa, tapi awek aku lagi lawa. har har har.




No comments:

Post a Comment