Tuesday, May 3, 2011

Exam Week.

Suda lame tidak d'update blog. haih. such a busy semester. semester ni da mnakutkan, tak tau laa yang lepas ni macam mano. tapi sume tu takkan luntur kan semangat belajo aku. haha. n skang. tengah minggu exam. ptg ni paper thermal fluid. esok analog electronic. paper digital da lepas. :) alhamdulillah. bule jwb. soklan bole kate mudah. tapi tkle jangke jugak result nye. jangan confident sgt2. haha. b'tawakal laa dlu.n skang. aku tk tido mlm sebab duk study jek keje. haha. tipu lah. aku tak study pon. sampai bralih tilam aku dari dlm bilik k ruang tamu ni haa. smate2 nak study. tapi balik2. bukak buku. bungkus lam slimut. PADAM. haha. bile laa nk masuk blaja. hosemate duk tgk tbongakang kt lua gelak2 jek. study laa sgt. =.= hangpa sume perli laa aku. hangpa tk tau. time hangpa sume duk tidoq aku duk study. haha.



Aku sdiri pon tk tau nape laa aku jadi mls j nk study final utk sem ni. aku rase da give up jek nga sem ni. mule2 morse code. pastu projek prgraming. morse code da tk jd. kosong da. naseb bek programming jadik. haih. tp da makan mase study aku tuh. laz2 b'bekal kan 2 hari jek nak study. ak da jadi malas. haha. tu yang asek t'bongkang jek atas tilam. igt. tido pas asar lame2 jadi gile. haha. tkpe2. n skang aku nk sambung study thermal. wahai thermal fulid.plz be nice to me today. sem depan jumpe lagi thermal fluid 2. haha. tk pas sem ni. tkle amek laa sem dpn. mampuih nk extend lak =.= da laa. sbena nye byk lg nak citer psl lme sgt da tk update. ni je laaa. n Good Luck kpd mereka2 yg tgh final skg. yg tk final 2. good luck utk khidupan harian kamu2 sume. yeah! 
hah. kasik luv cket. haha.

No comments:

Post a Comment