Monday, March 7, 2011

Brand New 2011

Hoh. penat+kenyang perut. pagi ni selamat juga kelas BI ku.haha walaupon agak lewat jugak kesampaian ku ke kelas td. oke. da lame da sbena nye nak citer pasal harte2 aku yang t'baru untuk 2011 ni. hah. dan harte2 ni laa yang jadi peneman daku d waktu k'sepian sorang kat bilik. kire awek no2 laa kalau ikut kn ranking awek2 aku. haha. awek yang pertame mesti laaa dlm bentuk manusia yang perempuan. dan diorang ni jugak laaa yang buat aku semakin pokai skarang T.T tapi dah aku minat. aku t'pakse laa m'miliki diorang ni. hah, nak tau ape mende harte2 ni? haha.ni yang kite tanak tau kan. oke2. ni haa. aku sample kan harte2 aku yg cukup b'harge ni. 



Haaa. yang ni baru j beli mgu lepas. Nike T90. oleh kerane dek kasut lame da lebur tapak nye. t'pakse bgadai duet untuk yang ni. kalo tak. makin gemok laa aku tak b'sukan s'panjang sem ni. =.= n kasut ni jugak d rekomen kan oleh adik aku mase kami p beli kat Al Ikhsan yang paling baru kt Kuantan aritu. pade mule nye aku da rambang mate da nak pilih mane satu. niat d hati nak cari adidas style Anelka (chelsea) pkai tu. tapi mahal laaa plak. haha. gaye j lebey. duet tkde. maen pon tak pandai. =.= at laz, adek aku ni suh aku amek yang ni gak. nak jugak abang die ni pakai kasut same nga die. baru laa s'hati s'jiwe adek bradek kan2. =.= haha. harge nye? haih. takle laa gtau. malu laa aku pakai kasut murah j. da laa maen tak pandai. im so sucks at futsal lol. asek kne marah j lam padang. T.T tapi aku nak men jugak sebab bile da kite men nga kawan. kite jadik sronok. kan2. n satu lagi untuk pngetahuan sume. on this 18 or 19? emm. ak da lupe. team aku ade join untuk UMP Sport Challenge  untuk game Futsal. so, datang laa bramai support kami  ye. Go Go Go Team Baju Pink. pe ntah name team aku sbena nye. aku tk tau pasal bukan aku yang anta borang.haha oke. next!

Gibson Les Paul Custom

Ibanez GRGS22


Haa, jeng3. ni laa harte aku yg kedue. haha. smat dop? mahal ni. n sebab mahal laa aku tk mampu nk beli due ni T.T sori2, tak b'maksud nak tipu betul2 pon. haha. pada awal nye, memang laa brangan je nak yang salah satu dari yang atas ni. tapi atas rekemen kawan2 aku yang lagi sifu dari aku, diorang kate yang atas tu oke. cume tak padan ngan harge lak. mahal nak mampus =.= so, aku bralih laa kpd yang kdue tu. kene komplen lagi. diorang ckp tkyah laa yang tu. maintainance gitar tu mnyakitkan hati. da tu pakai "Locking Tremolo" lak tu. nak kene set up hari2 laa. lagi laa aku malas. hah, ape tu Locking Tremolo? haa, ni yang kite tanak tau. Locking Tremolo ni salah satu bende yang agak menarik bagi aku dlm dunia gitaris ni. kauorang bley suke2 j nk kendur tegang kan tali gitar n bunyi die tu. perghh! menarik gile. ala2 whammy gituh. kalau nak tau lebey lanjut p tanye En.Google or Puan Wiki. diorang tau sume ni. tak pon p usha2 kat youtube orang2 demo m'natang ni. hah. b'balik kpd crite asal, laz2 aku da jadi rambang mate nak pilih mane satu. survey punye survey, then aku decide nak amek yang ni j.  

Meet my new gf. Cort KX-5

Tak branded pon. harge pon dalam lingkungan aku mampu .hoho. da b'bahagie laa kami b'same stakat ni. haha. gitar ni tkde sape2 rekemen kt aku. aku yang decide sdiri. ni pon sebab memang aku da gile2 m'ngidam nak m'punyai gitar letrik sdiri utk personal practise. drp aku duk gile usha gitar sorang2 kt website nth pape tiap2 hari. baek aku beli sbijik hah. amek kau. da ilang pnyakit usha2 aku tu. alhamdulillah. :) oke skang tuka hobi. usha amp gitar nga guitar effect lak. haha. marah laa awek no1 aku nnt sebab abaikan die. aduss! oke. next!

Casio fx-570ms

Haa. ni pon kene ade beb. kalo2 korang student, memang wajib beli bende ni. lau tkde. memang naye laa exam kire2 T.T mcm contoh, kenalan t'dekat aku ni tkle jawab exam. kes ape.? kes adek die SPM p pinjam kalkulator die n die bley lupe lak kalkulator tu tkde kt die mase nak exam. naye laa. so, aku nasihat kan. bia laa ade satu sorang. tkyah laa nak curi2, nak pinjam2 yang orang len. yang aku baru beli bende ni ape kes? tak pena ade k dulu waktu skola? hah. bukan tkde bai. dr waktu skola lagi aku jage bende ni baek2. siap ade tampal2 sticker Lawak Kampus lagi ( pdahal adek aku yg tampal mase die pinjam nga aku dulu). ade lak smpai2 j UMP, da ilang k mane. aku sala letak kot. nk buat cmne, t'pakse laa cari baru nak buat exam. tapi tkpe. asal ade cukup laa. tk bawak p kls pon tkpe. bukan gune pon dlam kelas. sembang mrapik lagi banyak dari gune bende ni dllm kelas. haha. oke. next!

aku punye ni 2Gb j. tak mampu mahal2 T.T

Haa. ni pon baru gak. 2 pon sebab yang lame da t'korban mase npon aku eksiden nga kete mane nth sem lepas. T.T yang pelik nye, npon bley plak survive. memory card yang duk kat dalam bley mampos lak =.= tak sempat lak aku nak back up gamba2 family,kawan dan awek2 dalam tu. bapak ah sedey. so, dpt je duet PT sem ni, p kuantan cari laa natang ni s'bijik. takde laa aku busan sgt lau time nek bas. bley laa jugak dengar lagu yang pelbagai2 mase2 aku busan. :) oke, stakat ini saje entry ini yek. oyeah!

(aku baru prasan lol. aku duk "haa" j dalam post ni) =.= lol kau..

No comments:

Post a Comment